اِنَّ هذا القُرآنَ یَهدی لِلتی هیَ أقوَم

اِنَّ هذا القُرآنَ یَهدی لِلتی هیَ أقوَم

کانون قرآن وعترت دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
اِنَّ هذا القُرآنَ یَهدی لِلتی هیَ أقوَم

اِنَّ هذا القُرآنَ یَهدی لِلتی هیَ أقوَم

کانون قرآن وعترت دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

دانشنامه «شیطان شناسی» با 265مطلب در فضاى مجازى عرضه شد

به گزارش نورسافت؛ دانشنامه «شیطان شناسی» با 265مطلب در فضاى مجازى عرضه شد
به همت محققان و پژوهشگران پایگاه حوزه، دانشنامه «شیطان شناسی» با 265 مطلب در پایگاه اینترنتى حوزه به عنوان نخستین پایگاه اطلاع رسانى شیعى در جهان اسلام عرضه شد.

به گزارش نورسافت، هدف از تولید این دانشنامه خواندنى کمک به تحقیق وپژوهش محققان حوزه و دانشگاه مى باشد. این دانشنامه با 265 مطلب در قالب 7 نمایه اصلى و 37 نمایه فرعى از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

برپایه این گزارش؛ کلیات: (شیطان، ابلیس، جن)، اسلام و شیطان شناسی، شیطان و انسان، مبارزه با شیطان(تهذیب نفس)، شیطان در ادیان دیگر، شیطان پرستی، آیات شیطانى همچنین شیطان پرستى در کتاب، پایان نامه ها و رسانه ها از جمله نمایه هاى اصلى این دانشنامه علمى است.

نورسافت، به معرفى نمایه هاى فرعى این دانشنامه پرداخت و ادامه داد: تعریف و ماهیت شیطان، تعریف و ماهیت ابلیس، فرق ابلیس با شیطان، جن و شیطان، فلسفۀ آفرینش شیطان، تجسم شیطان، عمر شیطان، شبهات پیرامون شیطان، شیطان شناسى در قرآن، شیطان و وحی، شیطان شناسى در روایات از جمله نمایه هاى فرعى این دانشنامه هستند.

رابطۀ متقابل شیطان و انسان، شیطان و دشمنى با انسان، جنود شیطان، شیوه ها و ابزارهاى شیطان در گمراه کردن انسان، گام هاى شیطان، شیطان در مسیحیت، شیطان در اوستا، عقاید شیطان پرستان، علل و عوامل شیطان پرستی، نشانه ها و نمادهاى شیطان پرستى از دیگر عناوین این دانشنامه مى باشند.

شیطان پرستى در دنیاى کنونی، شیطان پرستى در ایران، رخدادهاى مربوط به شیطان پرستان در نقاط عالم، کتاب و شیطان و شیطان پرستی، شیطان و شیطان پرستى در پایان نامه ها، شیطان و شیطان پرستى در سینما، شیطان پرستى در اخبار و اطلاعات و سمینار ها، شیطان و شیطان پرستى در اینترنت مطالب دیگرى از دانشنامه شیطان پرستى مى باشد که از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، علاقمندان مى توانند براى استفاده بهتر از این دانشنامه به نشانى اینترنتى ذیل مراجعه کنند:

http://www.hawzah.net/Hawzah/Subjects/Subjects.aspx?LanguageID=1&id=82543

منبع: پایگاه نورسافت

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین قائم پناه پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام وعرض ادب خدمت مدیر محترم وبلاگ
برای همکاری با وبلاگ اماده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد