اِنَّ هذا القُرآنَ یَهدی لِلتی هیَ أقوَم

اِنَّ هذا القُرآنَ یَهدی لِلتی هیَ أقوَم

کانون قرآن وعترت دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
اِنَّ هذا القُرآنَ یَهدی لِلتی هیَ أقوَم

اِنَّ هذا القُرآنَ یَهدی لِلتی هیَ أقوَم

کانون قرآن وعترت دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

برگزاری محفل انس با قرآن

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در تاریخ 30/1/90 با حضور قاری ممتاز کشوری آقای غلامرضایی ، حافظ کل قرآن نوجوان 12 ساله آقای باقری ،اجرای گروه همخوانی وسخنرانی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دکتر سلطان مرادی در مسجد دانشگاه برگزار گردید. در پایان این مراسم از شرکت کنندگان در مسابقات قرآن دانشجویی تجلیل شد و همچنین به تعدادی از حضار در این محفل به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگر اهدا شد. 

  

دانشنامه «شیطان شناسی» با 265مطلب در فضاى مجازى عرضه شد

به گزارش نورسافت؛ دانشنامه «شیطان شناسی» با 265مطلب در فضاى مجازى عرضه شد
به همت محققان و پژوهشگران پایگاه حوزه، دانشنامه «شیطان شناسی» با 265 مطلب در پایگاه اینترنتى حوزه به عنوان نخستین پایگاه اطلاع رسانى شیعى در جهان اسلام عرضه شد.

به گزارش نورسافت، هدف از تولید این دانشنامه خواندنى کمک به تحقیق وپژوهش محققان حوزه و دانشگاه مى باشد. این دانشنامه با 265 مطلب در قالب 7 نمایه اصلى و 37 نمایه فرعى از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

برپایه این گزارش؛ کلیات: (شیطان، ابلیس، جن)، اسلام و شیطان شناسی، شیطان و انسان، مبارزه با شیطان(تهذیب نفس)، شیطان در ادیان دیگر، شیطان پرستی، آیات شیطانى همچنین شیطان پرستى در کتاب، پایان نامه ها و رسانه ها از جمله نمایه هاى اصلى این دانشنامه علمى است.

نورسافت، به معرفى نمایه هاى فرعى این دانشنامه پرداخت و ادامه داد: تعریف و ماهیت شیطان، تعریف و ماهیت ابلیس، فرق ابلیس با شیطان، جن و شیطان، فلسفۀ آفرینش شیطان، تجسم شیطان، عمر شیطان، شبهات پیرامون شیطان، شیطان شناسى در قرآن، شیطان و وحی، شیطان شناسى در روایات از جمله نمایه هاى فرعى این دانشنامه هستند.

رابطۀ متقابل شیطان و انسان، شیطان و دشمنى با انسان، جنود شیطان، شیوه ها و ابزارهاى شیطان در گمراه کردن انسان، گام هاى شیطان، شیطان در مسیحیت، شیطان در اوستا، عقاید شیطان پرستان، علل و عوامل شیطان پرستی، نشانه ها و نمادهاى شیطان پرستى از دیگر عناوین این دانشنامه مى باشند.

شیطان پرستى در دنیاى کنونی، شیطان پرستى در ایران، رخدادهاى مربوط به شیطان پرستان در نقاط عالم، کتاب و شیطان و شیطان پرستی، شیطان و شیطان پرستى در پایان نامه ها، شیطان و شیطان پرستى در سینما، شیطان پرستى در اخبار و اطلاعات و سمینار ها، شیطان و شیطان پرستى در اینترنت مطالب دیگرى از دانشنامه شیطان پرستى مى باشد که از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، علاقمندان مى توانند براى استفاده بهتر از این دانشنامه به نشانى اینترنتى ذیل مراجعه کنند:

http://www.hawzah.net/Hawzah/Subjects/Subjects.aspx?LanguageID=1&id=82543

منبع: پایگاه نورسافت

انتشار جلد بیستم تفسیر «تسنیم»

جلد بیستم از مجموعه تفسیر ترتیبی «تسنیم» تألیف آیت‌الله العظمی جوادی آملی به همت انتشارات مؤسسه اسراء روانه بازار نشر شد.

 

روح‌الله حسینی، عضو روابط عمومی مؤسسه اسراء، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: آیت‌الله العظمی جوادی آملی در جلد بیستم تفسیر تسنیم، به تفسیر آیات 84 تا 126 سوره نساء پرداخته است.
وی افزود: این مفسر در این جلد به مباحثی چون «تکلیف اختصاصی پیامبر(ص)»، «معاد»، «قتل»، «جهاد فی سبیل الله»، «برزخ»، «هجرت»، «نماز مسافر»، «نماز جماعت»، «نهی از سستی و سازش» توجه دارد.
عضو روابط عمومی مؤسسه اسراء، در بیان دیگر موضوعات این جلد از تفسیر تسنیم تصریح کرد: همچنین موضوعات؛ ممنوعیت دفاع از خائن، تعبیرات گوناگون از گناه، جایگاه امر به معروف، کیفیت اضلال شیطان و همچنین بحث‌های قرآنی، فلسفی، عرفانی و روایی دیگر مسائل مطرح شده در این جلد از تفسیر است.
وی با بیان ا‌ین‌که این کتاب در 624 صفحه و تیراژ 3000 نسخه توسط مرکز نشر اسراء به چاپ رسیده، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 6641621 ـ 0251 تماس گرفته و یا به سایت www.esra.ir مراجعه کنند.

 
  

کتاب سیمای مدیر موفق

دانلود کتاب سیمای مدیر موفق بصورت pdf 

نوشته ی محمد موحدی نژاد

کتاب سیره ی رسول اکرم

دانلود کتاب سیره ی رسول اکرم بصورت pdf 

نوشته ی محسن قرائتی